הטבות בריאות וספורט

כתבות מבית מכבי שירותי בריאות

  • רק בשביל לקבל חיבוק
    האם מישהו עוצר לרגע ומנסה להבין את הקושי שהם חווים בחודשים האחרונים? לדעתה של הפסיכולוגית החינוכית הילה קלעי נובטוני התשובה היא לא מספיק, ושיש עוד הרבה מה לעשות
  • איך להיות בסדר בסגר?
    התקופה הקרובה עתידה לזמן למשפחות רבות קשיים בכל הקשור להתנהלות מול הילדים בבית, בדגש על אלה שרק התחילו עתה את המסגרות החינוכיות וכעת שוברים שגרה
  • מעבדים את הבריאות
    מחקר חדש מצא כי די בשלוש מנות של מזון מעובד במהלך היום לאורך תקופה, כדי לגרום להזדקנות התאים ולהפוך את הגיל הביולוגי שלנו לזקן עוד יותר.
  • רשת תמיכה
    אפליקציית הוביז היא למעשה רשת חברתית חדשה שתאפשר לכם לחזור לתחביבים הישנים שלכם, ובין היתר למצוא אנשים לעשות איתם סוגי ספורט שונים באזור המגורים שלכם כך שיותר לא תתאמנו לבד
  • לצאת מהבית ולהרגיש כמו בחו"ל
    הפארקים העירוניים יכולים להציע לנו גם מקום לפעילות ספורטיבית מהנה ובטוחה באוויר הפתוח, וגם זמן איכות עם בני הזוג או הילדים.
  • לשבור את מעגל הקסמים של החרדה
    תקופת הקורונה הכניסה את כולנו, רווקים ואנשים החיים בזוגיות, למשבר ארוך. הפסיכולוג ד"ר אוהד הרשקוביץ מסביר
  • בתנועה מתמדת
    ההסתגרות בבתים בתקופת הקורונה השאירה רבים בשאלה מה הם יכולים לעשות כדי לשמור על פעילות גופנית סדירה. אז מתברר שיש פעילות כזאת, היא עדינה ויעילה, ואפשר לעשות אותה בבית לא משנה הגיל. קוראים לה צ'י קונג
  • הקול או כלום
    הווירוס מאפשר לנו להקשיב יותר לקול, ולתהות על המהות האמיתית שלו
  • השמנה בימי קורונה
    מחקרים הוכיחו כי עודף משקל עלול להוות סיכון להידבקות בנגיף קורונה. בינתיים בבריטניה משיקים תוכנית לאומית לעידוד אנשים לחיים פעילים ובריאים יותר, ונשאלת השאלה מה לגבינו?
  • מבשלים בבית
    ברור שלאוכל ביתי יש יותר יתרונות מאשר לאכול בחוץ, אבל למה בעצם? בואו לבדוק מה אתם יודעים על ההבדלים התזונתיים ביניהם
  • משפרים את אורח החיים
    לוקחים את השגרה החדשה צעד אחד קדימה עם 5 הרגלים קטנים שיכולים לשפר המון
  • להתבונן על התמונה הגדולה
    הפוטותרפיה מאפשרת לנו לעבור על תמונות שליוו את חיינו, החל מהילדות ועד לבגרות, ולנסות להבין איזה חותם הן הותירו בנו ועד כמה ההשפעה שלהן מלווה אותנו עד היום
  • אומנות האיזון
    יש ענף ספורט שיכול לאתגר את הגוף ואת הנפש, אפילו בלי מגע פיזי ישיר.
  • עושים סדר בחופש
    הפסיכיאטר אבישי שני מסביר מהי הדרך הנכונה לסייע להם בחופש הגדול
  • לשתות מים בששון
    הקיץ כאן, הטמפרטורות עולות ואם אתם לא מצליחים לבד – קבלו 10 דרכים שיזכירו לכם לשתות מים במהלך היום
  • הטריפ של החיים
    מיזם "קוקו טריפ" מציע חוויה אחרת עבור רצים ובני משפחותיהם בנופים שהם לא נחשפו אליהם
  • מה אוכלים כשחם בחוץ?
    יש משמעות לאוכל שאנחנו צורכים ולא רק בהיבט התזונתי. ישנם מזונות מקררים ויש מחממים, לכן אם אתם בחוץ ולא מוצאים מקום סגור עם מזגן אולי כדאי שתיקחו אתכם בתיק כמה חתיכות מהמאכלים שעליהם תקראו בכתבה הבאה
  • ללכת שבי אחריהם
    שני מקלות עם מגף גומי בתחתיתם יכולים להפעיל 90 אחוזים משרירי הגוף שלכם במהלך פעילות גופנית, ולסייע לכם בעיקר אם אתם בני הגיל השלישי אבל לא רק.
  • אל הים הרחוק
    מגבלות הקורונה גרמו לשחיינים רבים לצאת בעל כורחם לים הפתוח ולוותר על הבריכות הסגורות, מה שהוליד עבורם סיפור אהבה שנמשך עד היום.
  • מעשירים את הגוף בסידן
    למה סידן חשוב לגוף שלנו, במיוחד בגיל השלישי, ואיך תצרכו אותו בדרך הטובה ביותר? לפניכם 5 עובדות שחשוב שתדעו
  • להתאמן עם המשפחה
    הרבה מאוד מתאמנים חדשים מגלים את עולם הקרוספיט שמציע להם אימונים עצימים שמשתנים כל הזמן, אבל בעיקר חיי חברה ותמיכה שכנראה לא תמצאו בחדרי הכושר
  • הקורונה כשיעור בהתמודדות עם אי ודאות
    עדי פרבר, מאמן אישי ועסקי,מסביר ששינוי אפקטיבי בדפוסי החשיבה האוטומטיים יעזור לנו לשפר את ההתמודדות עם דברים שאינם בשליטתנו
  • להזמין מונית לנפש
  • מסבירים לילדים על השגרה החדשה בימי קורונה
    מור קדר, יועצת אישית זוגית ומשפחתית, מנסה לעשות סדר בדברים
  • פסח הוא הזמן להתחדשות פנימית
    ליל הסדר הקרוב הוא דווקא הזדמנות מצוינת לשינויים אחרים ולחוסר שיפוטיות
  • המנגינה לעולם נשארת
    תתפלאו כמה האזנה למוזיקה יכולה לסייע לכם לעבור את התקופה הנוכחית.
  • בבית עם הילדים?
    לא צריך להתעצבן. אפשר להתאמן
  • להחזיר את האושר לצלחת של חולי הסוכרת
  • כוס אחת ודי
    לא תאמינו כמה יין אדום תורם לבריאות הגוף